CONTACTGEGEVENS NLEU kunt op verschillende manieren contact opnemen met de klantenservice van NLE, bijvoorbeeld door onderstaand telefoonnummer te bellen. U kunt rekening houden met de verschillende gesprekskosten die NLE in rekening brengt voor telefonisch contact, indien die bij ons bekend zijn. Het telefoonnummer van de klantenservice van NLEWanneer u de klantenservice van NLE belt, wordt u eerst gevraagd of u belt voor energie of voor alles-in-een telecom. Afhankelijk van uw keuze, krijgt u relevante vervolgvragen die u naar de juiste afdeling helpen. U belt tegen een lokaal tarief. Belt u met een zakelijke vraag, dan hebt u meer mogelijkheden. Niet blijkt uit recensies dat u sneller wordt geholpen; u kunt ook een afspraak inplannen waarop NLE u belt. NLE gegevens NLE bestaat sinds 2005, maar heette toen de Nederlandse Energie Maatschappij. NLE is tegenwoordig de grootste onafhankelijke energieleverancier van Nederland. Sinds enkele jaren levert het bedrijf ook telecomdiensten. Het is illustratief voor een bedrijf dat zichzelf ziet als uitdager van de gevestigde orde. U kunt ons 24 uur per dag bellen. Bij 1808 wordt u altijd geholpen door een persoon en niet door een machine. U kunt ons 24 uur per dag bellen. Bij 1808 wordt u altijd geholpen. Op zoek naar een ander bedrijf zoals NLE? Bekijk het volledige overzicht van alle bedrijven op https://18-08.nl |