Nexd media
Image default
Aanbiedingen

De verschillende mogelijkheden met Instagram Adverteren

De verschillende mogelijkheden met Instagram Adverteren

Via Social Media presenteer jij jezelf op een unieke wijze. Niet alleen ligt de focus er op een visuele manier van communiceren, het is hier ook makkelijker om een kijkje achter de schermen te geven. Je laat je doelgroep zien dat je niet alleen maar zakelijke praat bent, maar dat er ook mensen achter je bedrijf zitten. In deze blog willen we ons focussen op een specifiek medium: Instagram. Instagram Adverteren doe je namelijk zo!

 

1. Adverteren in de tijdlijn

De eerste advertentiemogelijkheid waaraan gedacht wordt wanneer we spreken over Instagram Adverteren, is adverteren in de tijdlijn. Dit is erg effectief en kan op verschillende manieren. Het fijne aan Instagram is dat je er kan adverteren met één foto, maar ook met meerdere. Hierdoor wordt het aantrekkelijk om gelijk een collectie onder de aandacht te brengen. Producten die bij elkaar horen, plaats je naast elkaar. Je plaatst een link naar je website, waardoor je klanten direct over kunnen gaan tot conversie. Ideaal!

 

2. Stories

Dat Instagram meer is dan alleen een tijdlijn, bewijs je met de advertenties in Stories. Deze zijn namelijk enorm effectief! Stories is eigenlijk een beetje hetzelfde als de tijdlijn, alleen pusht iets meer op interactie onder gebruikers. Het grote verschil tussen de tijdlijn en Stories, is dat Stories je hele scherm in beslag nemen. Hierdoor is het erg aantrekkelijk voor advertenties, omdat veel kijkers in eerste instantie niet doorhebben dat ze naar een advertentie kijken. Zo breng je jouw boodschap snel onder de aandacht van een klant! 

 

3. Reels

TikTok nam in een enorme snelheid de wereld over: andere media konden slechts volgen. Toch vond Instagram snel een succesvol antwoord: Instagram Reels is namelijk bijna een exacte kopie van dit medium. Het grote verschil is de mensen die het gebruiken: waar TikTok vooral populair is onder jongeren, wordt Reels door een iets oudere doelgroep ook gebruikt. In Reels adverteren is aantrekkelijk voor een bedrijf, omdat je in een video toch jezelf op een nog andere manier in de kijker speelt. Hoe presenteer jij jouw boodschap?

 

Instagram Adverteren met Traffic Today

Met de vele verschillende mogelijkheden van Instagram is het fijn dat er een partij is die verstand heeft van ze allemaal. Met Traffic Today krijg je precies dit! Hun social media specialisten weten precies wat er nodig is om succesvol een social media campagne op te zetten. Hier wordt niet alleen gekeken naar jouw Instagram, maar ook naar andere social media. De combinatie werkt het best! Durf jij die aan te gaan?

https://www.traffictoday.nl/